Aankondiging: Spring voor Sterke Botten op 20 oktober 2017

Op vrijdag 20 oktober 2017, organiseert Platform Sterke Botten het 1e SPRING voor STERKE BOTTEN event.

Hier kun je alles te weten komen over Sterke Botten en wat je zelf kunt doen om sterke botten te ontwikkelen en te behouden. Touwtje springen bijvoorbeeld! Op deze middag dagen wij je uit om mee te doen aan ons Touwtje Spring parcour. Daarnaast kan je verschillende stands bezoeken die je  informeren over bijvoorbeeld hoe je het beste kan vallen of met welke voeding je je botten kan versterken. Ook worden er demonstraties gegeven in wat je allemaal kunt doen met een Springtouw.

Het Platform Sterke Botten richt zich op het vergroten van de kennis en aandacht voor onze botten. Onze botten verdienen die aandacht! Want…. ‘Aan Sterke Botten bouw je je leven lang!’

Kom dus op vrijdag 20 oktober 2017 naar CORPUS ‘reis door de mens’ en doe mee aan de het SPRING voor STERKE BOTTEN parcours en bezoek de Sterke Botten Markt.

Wil je uitsluitend naar het SPRING voor STERKE BOTTEN event bestel dan je kaartje (7,50)  op Eventbrite . Met dit kaartje ontvang je een springtouw en een parcourkaart waarmee we je met verschillende Springchallenges en kennisquizjes uitdagen. Wil jij weten hoeveel keer je in een minuut kan springen….. Wij tellen je sprongen op Vrijdag 20 oktober 2017. Uiteraard ben je ook welkom op de dag zelf en kun je ter plekke bepalen of je wilt gaan Springen.

Wil je het combineren met een bezoek aan CORPUS ‘reis door de mens’ bestel dan een gecombineerd ticket (18,25 voor volwassenen, 15,75 voor kinderen) op www.corpusexperience.nl/

We hopen dat je komt!

Met vriendelijke groet,