Duim Omhoog Feedback Gert Altmann Via Pixabay 2

Algemene Ledenvergadering (ALV) op 8 mei, online

Als lid van onze vereniging nodigen we je uit om mee te praten over ons beleid en onze werkzaamheden. Door jouw mening te geven over de punten die op de agenda staan machtig je het bestuur om met de besluiten aan het werk te gaan. Zo geven wij invulling aan de taken die bij de doelstellingen van de vereniging horen. Met de beschikbare middelen en (vrijwillige) menskracht bouwen we aan een vereniging die zich inzet voor botgezondheid, specifiek voor mensen met osteoporose, osteopenie en fracturen.

De uitdaging blijft. We zetten ons in voor betere zorg en ondersteuning van mensen met osteoporose. Met de zorgprojecten waarin we jullie stem laten horen en de implementatie van een nieuwe richtlijn kunnen we in de komende jaren onze invloed landelijk en regionaal steeds meer vergroten. We mogen ons verheugen in een flinke groei in het aantal vrijwilligers, wat de slagkracht van de vereniging ten goede komt.

Vanwege de corona-situatie hebben we besloten het zekere voor het onzekere te nemen en daarom zal de ALV online plaatsvinden. Dit keer vragen we jullie twee nieuwe bestuursleden te benoemen. Zij hebben zich het afgelopen jaar al ingewerkt en zijn een welkome aanvulling van het bestuur. De ALV is alleen voor leden.

Aanmelden

Stuur een mail naar info@osteoporosevereniging.nl en vermeld daarbij je naam, adres en (als je dat weet) je lidnummer. Of bel naar het secretariaat: 088 – 505 43 00 (maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur).

Na aanmelding ontvang je een Zoomlink om deel te kunnen nemen aan de vergadering.

Aanmelden uiterlijk 28 april 2021.

Als je geen ervaring hebt met online vergaderen, vind je hier een instructie die je helpt opstarten en meedoen.

Vergaderstukken

De volgende vergaderstukken worden in de vergadering behandeld. Klik op de betreffende stukken om ze te downloaden:

Je kunt de stukken ook telefonisch aanvragen op 088 – 505 43 00 of via e-mail: info@osteoporosevereniging.nl. In dat geval krijg je ze uiterlijk 30 april thuis gestuurd.

Geen middagprogramma, wel webinars

Gewoonlijk organiseerden we aansluitend aan de ALV een themabijeenkomst. Deze keer niet. Daarvoor in de plaats bieden we op 28 april een webinar over Osteoporose medicatie. Inmiddels hebben we al succesvol webinars georganiseerd, die nog zijn terug te kijken op onze website. Kijk bij nieuws.