Algemene Ledenvergadering 2020 (alleen voor leden)

Inmiddels is er duidelijkheid over de mogelijkheden om een bijeenkomst te organiseren. Het bestuur heeft daarom de datum van de uitgestelde Algemene Ledenvergadering (ALV) kunnen vaststellen op zaterdag 18 juli.

De ALV is alleen voor leden.

Locatie: NBC Congrescentrum, Blokhoeve 1 in Nieuwegein (Let op: de locatie is gewijzigd!)

Tijd: 11.00 – 12.30 uur

Onderwerpen voor de Algemene Ledenvergadering

Elk jaar staat een aantal onderwerpen op de agenda waarvoor we de stem van onze leden nodig hebben. Het bestuur kan op basis van die besluiten uitvoering geven aan taken die vereniging heeft. Met de beschikbare middelen en (vrijwillige) menskracht bouwen we aan een vereniging die zich inzet voor botgezondheid en specifiek voor mensen met osteoporose, osteopenie en fracturen.

De uitdaging blijft. We zetten ons in voor betere zorg en ondersteuning van mensen met osteoporose. Met de projecten Zinnige Zorg en de ontwikkeling van een nieuwe richtlijn kunnen we in de komende jaren onze stem landelijk en regionaal steeds sterker laten horen.

Daarnaast vragen we komend jaar ook de ondersteuning van onze leden: help ons om jouw stem te laten horen. Zo kunnen we ervoor zorgen dat de diagnostiek, zorg en ondersteuning ook in jouw omgeving goed wordt georganiseerd.

Dit jaar stelt het bestuur een contributieverhoging in van € 1,50 (van € 31 naar € 32,50). Sinds 2014 is de contributie niet verhoogd. De extra inkomsten worden ingezet om de continuïteit van de vereniging te waarborgen.

Blijven voor de lunch?

Voor wie een lange terugreis heeft, bieden we de mogelijkheid van een lunchbox. Graag bij aanmelden aangeven of je van de lunchbox gebruik wilt maken. De kosten van de lunch bedragen € 12,50 + reserveringskosten. Deelname aan de ALV is gratis.

Aanmelden vooraf is nodig

Om aan te melden voor de ALV en indien gewenst voor de lunch: klik hier

Aanmelden kan ook via telefoonnummer 088 – 505 43 00 (maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur) of via een e-mail naar secretariaat@osteoporosevereniging.nl.

Graag ontvangen wij je aanmelding uiterlijk 9 juli 2020.

Vergaderstukken

Onderstaand de vergaderstukken die op de vergadering worden besproken.

Je kunt de stukken ook telefonisch aanvragen op 088 – 505 43 00 (maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur) of via e-mail:secretariaat@osteoporosevereniging.nl. Je krijgt de stukken dan thuisgestuurd.