We hebben ook jouw hulp nodig

LID

Door lid te worden van de Osteoporose Vereniging steun je ons werk voor mensen met osteoporose, osteopenie en fracturen. Wij zijn een vereniging van, voor en door patiënten en jouw bijdrage bepaalt voor een belangrijk deel onze slagkracht. Je kunt lid worden als individu of als familie (mantelzorg).

Het lidmaatschap kost € 32,50 per kalenderjaar (€ 40 als je in het buitenland woont).

Vanaf 1 november betaal je met je inschrijving alvast de contributie voor het komende jaar.

Tegemoetkoming door zorgverzekering
Een aantal zorgverzekeringen vergoedt de kosten van het lidmaatschap van patiëntenorganisaties die lid zijn van de Patiëntenfederatie Nederland of van Ieder(in). Onze vereniging is bij beide aangesloten. Voor meer informatie kijk op: Lidmaatschap patiëntenvereniging vergoeding (update: 2020) (zorgwijzer.nl)

Aanmelding

Aanmelden als lid van de Osteoporose Vereniging kan per inschrijfformulier op deze pagina.

Of schriftelijk:
Osteoporose Vereniging
2000 AK Haarlem

Een lidmaatschap gaat in bij aanmelding. Je ontvangt na betaling van je lidmaatschap een informatiepakket, zodat je je snel kunt inlezen.
Opzegging: vóór 1 november van het lopende jaar, schriftelijk of per e-mail.

Leden van de vereniging:

• Steunen onze vereniging actief met hun bijdrage
  • Krijgen een uitgebreid informatiepakket als welkomstgeschenk.
  • Ontvangen vier maal per jaar gratis het tijdschrift “Bot in Balans” met actuele informatie over osteoporose, de vereniging en inspirerende verhalen .
  • Krijgen korting op toegang tot de jaarlijkse bijeenkomsten van de vereniging met interessante sprekers, workshops en ontmoetingen met andere mensen met osteoporose.
  • Worden betrokken bij de ontwikkeling van ondersteunende diensten en activiteiten door de vereniging.
  • Hebben toegang tot een breed aanbod van informatie over osteoporose via onze website en ons Vragenteam
  • Kunnen persoonlijk advies krijgen via onze telefonische hulplijn

Bankgegevens

Voor de betaling van lidmaatschappen, donaties en abonnementen zijn dit de gegevens:
ING Bank, rekeningnummer
NL02 INGB 0674 8163 74