Korting bij boek ‘Over leven met pijn’

In het voorjaarsnummer van ons magazine Bot in Balans wordt het boek ‘Over leven met pijn’ door Anna Raymann aangeboden met een ledenkorting van 5 euro en zonder verzendkosten.

Helaas is er iets misgegaan bij het vaststellen van de korting. Als je de kortingscode op de bestelpagina van de uitgever invult, krijg je geen 5 euro, maar slechts 2,50 euro korting. We vinden dit heel vervelend en willen er graag voor zorgen dat je toch in totaal 5 euro korting krijgt. Stuur een mailtje naar projecten@osteoporosevereniging.nl met daarbij een aankoopbewijs (factuur of mailtje met bestelling) en vermeld je bankgegevens. Dan wordt de resterende 2,50 euro korting op je rekening overgemaakt.

Dit geldt zowel voor leden die het boek al besteld hebben, als voor leden die het boek nog willen gaan bestellen.

Over leven met pijn, door Anna Raymann, uitgeverij Kosmos. Je kunt het boek bestellen via www.boekenwereld.com/overlevenmetpijn. De kortingscode is 904-11572 (in stap 3 van het bestelproces).