Nieuw webinar: “Hoe hoort mijn behandelplan eruit te zien?”

Hoe is de osteoporosezorg eigenlijk georganiseerd? En waar bestaat de behandeling van osteoporose uit? Die vragen worden beantwoord in ons webinar van 14 maart. Daarnaast kun je ook veel informatie verwachten over osteoporosemedicatie. Je kunt je nu al aanmelden!

Het webinar ‘Hoe hoort mijn behandeling eruit te zien?’ gaat over de behandelrichtlijn voor osteoporose en over de verschillende medicijnen die beschikbaar zijn. De behandelrichtlijn vertelt artsen wat de verschillende stappen zijn in de behandeling van osteoporosepatiënten. Prof dr. Joop van den Bergh, internist-endocrinoloog bij Viecuri in Venlo geeft een uitgebreide uitleg. Van den Bergh was ook voorzitter van de commissie die de laatste multidisciplinaire richtlijn osteoporose en fractuurpreventie heeft vastgesteld.

Er zijn geen kosten verbonden aan het webinar. Iedereen met een telefoon, tablet, laptop of computer kan meedoen. We vragen je wel om je van tevoren op te geven. De bijeenkomst is op donderdag 14 maart om 19.30 uur.

Geïnteresseerd? Geef je hier op.