GEANNULEERD- Themabijeenkomst ‘Met je skelet op pad’

De themabijeenkomst Met je skelet op pad, die gepland stond voor 3 juni, is vervallen in verband met de situatie rondom het coronavirus. We zullen op onze website, via Facebook en onze nieuwsbrief laten weten wat we ter vervanging organiseren, zodra daarvoor weer mogelijkheden zijn.

Datum: 3 juni 2020
Locatie: Seats2Meat Amersfoort – Stationsplein 49, 3818 LE Amersfoort
Tijd: 13.30 tot 16.00 uur (vooraf mogelijkheid om mee te lunchen)

Voor patiënten met een botaandoening is ‘de juiste zorg op de juiste plek’ een groot vraagstuk. We merken in de praktijk dat de meeste artsen hun collega’s in de instelling of regio niet goed kennen. Ook weet men in veel gevallen niet de expertise centra te vinden voor bijzondere botaandoeningen.

Wij willen met de organisatie van deze themamiddag op 3 juni a.s. de juiste partijen bijeenbrengen om de komende maanden te werken aan ‘De Juiste Zorg op de Juiste plek’ voor deze patiënten. Juist u als patiënt of zorgprofessional kan ons met uw ervaring helpen antwoorden en nieuwe werkwijzen te formuleren.

Hoe kunnen zorgprofessionals bijdragen aan de juiste doorverwijzing van patiënten met een botaandoening? En hoe kunt u als patiënt de juiste hulp ontvangen die past bij uw specifieke situatie?

We gaan met u in gesprek op basis van ervaringen van patiënten en zorgprofessionals.

Programma

Welkom en opening door Harry van den Broek, voorzitter van de Osteoporose Vereniging en Gerrit Nijhoff, voorzitter van de Nederlandse Vereniging van patiënten met SCCH.

· Een ervaringsverhaal van de patiënt

· De ervaring van de zorgprofessional

· Op basis van de conclusies van de expertmeeting van patiënten ‘Met je skelet op pad’ en de enquête onder zorgprofessionals willen we met u in gesprek over het verbeteren van de ‘Juiste zorg op de juiste plek’.

Lunch

Voorafgaand aan het programma is er de mogelijkheid om mee te lunchen. De lunch is aansluitend op het ochtendprogramma (de ALV van de Osteoporose Vereniging). De kosten bedragen € 12,50 + reservering.

Aanmelden

U kunt zich aanmelden voor de themamiddag ‘Met je skelet op pad, 3 juni’ via onze website. Daar kunt u ook reserveren voor de lunch. Klik hier.

Aanmelden kan ook via telefoonnummer 088 – 505 43 00 (maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur) of via een e-mail naar secretariaat@osteoporosevereniging.nl.

Graag ontvangen wij uw aanmelding uiterlijk 27 mei 2020.