Deze website

Welkom op de website van de Osteoporose vereniging………..maar vergeet ook BotinBalans niet.

Middels deze website verstrekken we informatie over de aandoening osteoporose en osteopenie. Ook aandacht voor medicatie en preventie. Effectieve therapie bij osteoporose is veel meer dan medicatie!
Een chronische aandoening laat zich niet eenvoudig oplossen met een pilletje of injectie. Je zult dus echt zelf aan de slag moeten om de rest van je leven zo min mogelijk beperkingen te hebben van het feit dat je botten zwakker zijn. Effectieve therapie is een persoonlijke combinatie van goed bewegen/goede voeding en (tijdelijk) medicatie. Dat vereist een strakke eigen regie en persoonlijke betrokkenheid.
Daarbij helpen we !…………Dat is ons speerpunt.

Handje helpen ?
Zoals al onze activiteiten is deze website een activiteit van een paar vrijwilligers in onze vereniging. Draagt u onze vereniging een warm hart toe en zou u kunnen en willen helpen met deze website, meld u dan aan als vrijwilliger !

De toekomst
Natuurlijk is een website nooit echt af, want er blijven ontwikkelingen komen die de moeite waard zijn om te vermelden.  Kom daarom af en toe eens terug.
Mensen prikkelen en motiveren om zelf de regie te nemen en zelf aan de slag te gaan met een chronische aandoening komt allemaal samen in onze speciale website BotinBalans.

Meedenken
Heeft u een idee over nieuwe mogelijkheden voor onze website, opmerkingen over de inhoud of aanbevelingen voor verbetering?

Laat het ons weten