Medicijnen Ewa Urban Via Pixabay (1)

Webinar 28 april Osteoporose medicatie: middelenkeuze, behandelwijze en (bij)werking

Op 28 april organiseren wij alweer ons 3e webinar, ditmaal over medicatie bij osteoporose.

Het webinar vindt online plaats van 16.00 tot 17.30 uur.

De inleiding over dit onderwerp wordt verzorgd door prof. dr. W.F. Lems, hoogleraar reumatologie bij het VUMC in Amsterdam. Wil je weten welke medicijnen er kunnen worden voorgeschreven, wat de verschillen daartussen zijn, wat belangrijk is voor een goede werking en misschien ook over bijwerkingen, schrijf je dan nu in.

Na registratie krijg je via de mail een link naar de Zoom-meeting. Je kunt dan ook nog vooraf vragen insturen. Iedereen met een computer, laptop, mobiele telefoon of tablet kan meedoen.

Het programma voor het webinar is nog in ontwikkeling. Volg dit nieuwsbericht voor updates.

Klik hier om je te registreren voor het webinar.

Instructie Zoom

Als je niet eerder met Zoom hebt gewerkt of als je het inschrijfformulier in het Engels lastig vindt, dan vind je hier een instructie over opstarten en deelnemen.

Vorig Webinar terugkijken

In december organiseerden we ons eerste Webinar, met als titel ‘Diagnose osteoporose, wat nu?’ Ongeveer 85 mensen namen deel. Heb je dit Webinar gemist, dan kun je het hier op onze website terugkijken.

Op 10 maart vindt het webinar `Osteoporose: bewegen moet, maar doe het goed!’ plaats. Later zal ook dit webinar terug te kijken zijn.