Webinar “Hoe hoort mijn behandelplan eruit te zien?”

Waar bestaat de behandeling van osteoporose uit? In ons nieuwe webinar op maandag 13 februari om 19.30 hoor je wat hierover staat in de herziene behandelrichtlijn die in september gepubliceerd is. Er is extra aandacht voor het onderdeel medicatie. Je kunt je nu al aanmelden.

Het webinar ‘Hoe hoort mijn behandelplan eruit te zien?’ gaat over de nieuwe behandelrichtlijn voor osteoporose en over de verschillende medicijnen die beschikbaar zijn. De behandelrichtlijn vertelt artsen wat de verschillende stappen zijn in de behandeling van osteoporosepatiënten. Dr Annegreet Vlug, internist-endocrinoloog in het medisch centrum Jan van Goyen en het OLVG in Amsterdam en onze voorzitter Harry van den Broek vertellen hier meer over.

Er zijn geen kosten verbonden aan het webinar. Iedereen met een telefoon, tablet, laptop of computer kan meedoen. We vragen je wel om je van tevoren op te geven. De bijeenkomst is op maandag 13 februari en start om 19.30.

Geïnteresseerd?

Geef je hier op