Screenshot Cokkie Van Santen

Webinar over bewegen op 10 maart gemist? Bekijk hier de opname.

Op 10 maart 2021 organiseerden we ons webinar met als titel `Osteoporose: bewegen moet, maar doe het goed!

Harry van den Broek, voorzitter van de Osteoporose Vereniging, sprak over de problemen die osteoporose kan geven en wat belangrijk is om daar goed mee om te gaan. Oefentherapeut Cokkie van Santen, van Praktijk voor Houding & Beweging, vertelde over het belang van bewegen, hoe vallen te voorkomen, wat de bijdrage is van de verschillende soorten sport of bewegen aan botkwaliteit en waar je terecht kunt voor advies en begeleiding. Ook deed zij een actieve sessie met oefeningen die thuis kon worden meegedaan.

Heb je dit webinar gemist? Je kunt het hieronder terugzien op onze website.

Tijdens het webinar werden in de chat veel vragen gesteld. Deze konden lang niet allemaal worden besproken. Eind maart stellen wij een document met de gebundelde vragen en de bijbehorende antwoorden beschikbaar.

Wil je dit document ontvangen, stuur dan een mail naar info@osteoporosevereniging.nl met als onderwerp Antwoorden op vragen webinar 10 maart. Persoonlijke vragen kun je het beste via het Vragenformulier op onze site stellen.

We zullen dit jaar nog meer webinars organiseren, o.a. op 28 april over medicatie.

Welk onderwerp zou jij nog behandeld willen hebben? Stuur een mailtje naar info@osteoporosevereniging.nl.